Home

vrijdag 8 mei 2015

My day in photos ~ Vrijdag 8 mei 2015

Hii!

Vandaag werd ik om 10:45 uur wakker, heerlijk! Dit was mijn ontbijtje:


De badkamer is ook af, ik vind het zo mooi! 



Om 13:00 uur had ik pianoles (:


Na piano lekker op de bank met een kop thee.


Ook heb ik zitten lezen, het moet voor Engels, ik stel het iedere keer uit, maar nu echt even doorlezen, nog maar 135 bladzijden...


Na het eten even een rondje met mijn lieve hondje.


Daarna heb ik samen met m'n vader een rondje door de natuur gefietst, mooi en heel erg gezellig!





Toen we thuis kwamen, zat de kat op het dak. Kom van dat dak af..


Superkids kijken, niet omdat het zo leuk is, m'n zusje had de afstandsbediening.


Ennnn! Ik heb voor het eerst gedoucht in de nieuwe badkamer! :D 
Zo fijn!

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike