Home

maandag 11 mei 2015

My day in photos ~ Maandag 11 mei 2015

Hii!

Wat een lekker begin van de week, not. Ik moest een paar citotoetsen inhalen, om 8:15 uur. Ik dacht: ik fiets alleen, ik vertrek pas om 7:50 uur. Ik fiets nog geen 200 meter van huis, KNAL, ketting d'r af. Terug naar huis om een andere fiets te pakken, ik ging echt kapot van de stress, haha! Ik kwam 1 minuut voor tijd het lokaal in, pfiieeuuuw. 

Ik was het 1e op school, het 3e had ik pas echt les. Ik was in 1 uurtje klaar met Cito, dus ik had lekker een uurtje niks!

Mijn lessen vandaag: Nederlands, Duits, Wiskunde & Economie (scheikunde viel uit :)).

Ik kon lekker in de tuin lunchen, wat was het lekker weer vandaag!


Fadooooo, zwoele blik en zo.


's Middags heb ik met Amke een ijsje in de stad gegeten, 3x raden, ik ben een foto vergeten.. Daarom een paar leuke plaatjes van instagram.










Na het eten heb ik samen met Amke een rondje met de hondjes gelopen.


Dit shampoo blokje had ik van haar gekregen, ik heb hem gelijk gebruikt. Hij ruikt heerlijk en hij is heel fijn!


We sluiten af met een kop thee en mijn hele mooie pyama, ahum ahum!


Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike