Home

donderdag 7 mei 2015

My day in photos ~ Donderdag 7 mei 2015

Hii!

Rond 9:15 uur was ik wakker. Ik heb lekker ontbeten & gedoucht. Nu zit ik eventjes op Aimée te wachten. 


Voor de rest van de ochtend hebben we 24Kitchen gekeken. 's Middags zijn we naar de decathlon gegaan, ik heb een trainingsbroek en een volleybalbroekje gekocht, foto's volgen nog!
En van deze zeer sexy bergschoenen moest ik even een foto maken, hahaha!


Toen we weer thuis waren hebben we wéér 24Kitchen gekeken, I love it!!


Toen ik weer thuis kwam was Fado heel  blij me te zien, wat is het toch een poepie!




Dit wás mijn avondeten. Ik heb geholpen met koken, dat was lang geleden, maar van al dat TV kijken had ik helemaal zin om zelf ook aan de slag te gaan.


Na het eten heb ik met de hond gewandeld & ben ik bij Lisa langs geweest.

De badkamer is trouwens ook af, morgen zal ik wat foto's plaatsen.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike