Home

zaterdag 2 mei 2015

My day in photos ~ Zaterdag 2 mei 2015

Hii!

Dit was mijn ontbijt vandaag, ik ben gewoon niet vergeten een foto te maken, bam.


Ik ben daarna gelijk gaan douchen bij m'n opa en oma. Pffff waarschijnlijk is de badkamer volgende week vrijdag pas klaar..

Ik had de pijpen van mijn broek voor de leuk maar eens omgeslagen, staat best leuk eigenlijk!


Donna is zo schattig!





's Middags ben ik met Lisa de stad in gegaan.


Ik heb een Moederdag cadeautje gekocht bij rituals.


En 'plak tattoos' hihi, ik vind het wel leuk voor het bevrijdingsfestival aankomende dinsdag. Ik kocht ze bij Bershka.


Op de terugweg zijn we nog even langs de jumbo gefietst, even iets lekkers halen voor vanavond. Ik vond deze bananen chips, deze nam mijn tante altijd mee uit Amsterdam, nu kan ik ze -eindelijk- zelf halen. 


Toen ik weer thuis was ben ik met Fado gaan lopen.



Daarna nog heel even genieten van het laatste zonnetje met Minoes.


Na het eten ging ik weer naar Lisa, ze heeft tijdelijk een lammetje. Zo schattig! 



Daarna hebben we meegedaan aan 'weet ik veel.'



Foooooood.



We sluiten af met een slapende kat genaamd Toos, tot morgen!


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike