Home

vrijdag 1 mei 2015

My day in photos ~ Vrijdag 1 mei 2015

Hii!

Ohh het is alweer 1 mei vandaag, wat gaat de tijd toch snel! 
Dit waren de lessen die ik vandaag had: 2 uur kunst, Frans, 2 uur Cito, Nederlands en Engels. 
Daarna had ik piano en ik ben vergeten een foto te maken..
De badkamer is weer wat verder, de muur is blauw, helaas niet zo goed te zien op de foto.


Wat vinden jullie van dit jurkje? Deze ga ik misschien aantrekken naar 'tube your future' want daar hadden we met de klas aan meegedaan.


Daarna heb ik Sims gespeeld :)


Deze lippenbalsem is echt heel fijn!


Dit was mijn avondeten:


Zozo, mijn ToDo lijstje voor de vakantie.


Na het eten heb ik gewandeld met de hond. 
Ook heb ik superkids gekeken, was niet mijn keus. 


De kat zat er gezellig bij.


Dit was mijn dag, tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike