Home

vrijdag 22 mei 2015

My day in photos ~ Vrijdag 22 mei 2015

Hii! 

* Ik ben nu op Ameland! Yeahh! *

Dit waren mijn lessen vandaag: 2 uur kunst, Frans, aardrijkskunde, scheikunde, Nederlands en Engels. Na school had ik piano. 

Fadooo.


Daarna ging ik gelijk m'n koffer pakken, want we gaan vanavond naar Ameland!


In de auto.


Nou, mooie parkeerpaal :p


Op de boot!



Mensen, het duurt nog 20min tot we er zijn, ga terug zitten ofzo.


Jaaaaa, we zijn er!! 


Van buiten is huisje echt lelijk, ik schrok er gewoon van, hahahahahaha! Maar van binnen is het echt heel erg gezellig!



(Ik slaap rechts)


Dit is het uitzicht (:


Tot morgen! Dan volgen nog meer mooie foto's van dit mooie eiland :)

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike