Home

zondag 17 mei 2015

My day in photos ~ Zondag 17 mei 2015

Hii!

Ik ga nooooooit meer cola drinken, om HALF 3 (!!) sliep ik nog niet. Niet meer doen dus, haha!

Uiteindelijk heb ik een 'asmr' filmpje gekeken en daardoor ben ik in slaap gevallen. Ik werd tegen 11 uur wakker. Ik moest gelijk aan de bak, economie leren..

Ik heb dit filmpje gekeken en aantekeningen gemaakt, aan de inzet ligt het niet^^



Vandaag hebben we ook weer in het bos  gewandeld, het was lekker weer!



Ennn, daarna weer aan economie. Ik snap er (ik schrijf dit nu om 17:20 uur) niks van. Hopelijk als ik de rest van het artikel straks af maak, ik het wel snap..


Jaaaaa, ik snap economie!! Ik ben heel blij! Dicht met dat boek (:


Ik heb na het eten lekker gedoucht & obese gekeken. 


We sluiten af met een kop thee.


Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike