Home

zondag 3 mei 2015

My day in photos ~ Zondag 3 mei 2015

Hii!

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen tot 11:00 uur, heerlijk!

Volgen jullie loavies ook op instagram? Ik vind de wekelijkse 'home inspiration' heel erg leuk!


Ik heb vanmorgen aardig wat voor school gedaan, morgen maak ik de rest af, dan heb ik mooi rust in mijn hoofd voor de rest van de vakantie.



Ahhhww, deze quote is zo lief!


Minoeees!




Ook vandaag gingen we weer naar het bos voor onze wekelijkse wandeling.


An apple a day keeps the doctor away.


Minoes komt gewoon op schoot zitten, dat gebeurt niet vaak.




Lazy sundayy!


Als avondeten een lekker kippensoepje!


Als laatste; ik ben nu obese aan het kijken. Na obese ga ik slapen, om een beetje m'n normale ritme vast te houden.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike