Home

maandag 4 mei 2015

My day in photos ~ Maandag 4 mei 2015

Hii!

Ohmy, ik was even vergeten dat onze 'badkamerman' rond 7:45 uur begon..
En hij is de hele week nog bezig, uitslapen deze vakantie kan ik dus wel vergeten..
Uiteindelijk heb ik wel tot 10:00 uur in bed gelegen.

Tegen 11:30 uur heb ik een heel stuk met de hond gewandeld, ongeveer 3,5km. 




Lekker aan de snuffel.


Hij komt ook ze gezellig naast me lopen, echt super gezellig! 


Hihi, beetje veel plantjes enzo! 


Chillen met Fado (:


's Avonds om 20:00 ben ik 2 minuten stil geweest. Uit respect voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor mijn vrijheid. Ik vind het altijd heel fijn om bij stil te staan.


Daarna heb ik nog even met Elze Wii Party & Wii Music gespeeld.

Ik twijfel nog of ik morgen wel of niet maar het bevrijdingsfestival ga. Het schijnt namelijk heel heftig weer te worden.. Laten we hopen op het beste!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike