Home

zaterdag 23 mei 2015

My day in photos ~ Zaterdag 23 mei 2015

Hii! 

Ontbijtje op Ameland!


Potje pesten met m'n zusje.


Fado op de uitkijk, hahaha, zo schattig!


Tegen een uur of 2 zijn we naar een soort demonstratie gegaan, ze lieten zien hoe paarden een bootje uit het water halen.






Gisteren op de boot zag ik een best wel knappe jongen en vanmiddag kwam ik hem weer tegen, ik heb volgens mij ook meer op hem gelet dan op de paarden..!

We wilden eerst gaan eten in een of andere strandtent, dat ding was hartstikke duur! We hebben maar even een frietje gehaald, culinair hoogstandje...


Konijntjeee! 



En daar gaat ie weer.


Nadat ik gedoucht had, was het tijd om lekker op de bank te gaan liggen!


Dit was mijn dag, tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike