Home

zaterdag 9 mei 2015

My day in photos ~ Zaterdag 9 mei 2015

Hii!
  
Ik begon vandaag met het kijken van de vlog van Mascha.


Een lekker ontbijtje met aardbei!


Fadoooo.


Even 24Kitchen kijken, voor wat Moederdag inspiratie.


Tijd voor een rondje met mijn lieve hondje!


Nectarinee.


Even een paar leuke plaatjes van instagram (:

Zo'n huis wil ik ook wel! Wat een mooi uitzicht! 








Pff, m'n Engels boek móét vandaag echt uit, dat wordt even doorlezen, ik moet nog iets meer dan 100 bladzijden..


's Middags ben ik even de stad in geweest. Deze lippenbalm wilde ik al een tijdje. In de winkel leek 'ie alleen iets minder fel..




Ik heb ook alvast wat dingetjes gemaakt voor Moederdag, ik heb een brood gebakken en fruitstokjes gemaakt.



Weer zo'n schattig kamertje!


's Avonds heb ik 'weet ik veel' en ik ga zo 'lekker Nederlands' kijken.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike